IKEA SMYCKE óra - ötlet és hack
2015. február 16. írta: Tértündér

IKEA SMYCKE óra - ötlet és hack

Ismeritek az IKEA Smycke nevű óráját?

Szerintem zseniális, mert kreativitásra sarkall, szerintem már az első összerakásnál sincsen két egyforma óra.

Több mint 1 éve hever a szekrény mélyén 2 db ilyen óra, arra kerestem ötleteket, hogyan rakjam úgy össze, hogy mutatós legyen.

 

Így néz ki eredetileg: Hatszög alakú lapocskák, fekete, fehér, szürke, zöld, piros és sárga színben.

SMYCKE Wall clock IKEA You decide how you want your clock to look by combining the 28 pieces in your own personal way.

Ezt az órát számtalan módon kombinálhatod, és remek hackek is léteznek rá:

Íme a hackek:

Egy kis sprayfestékkel csodát tehetsz vele

SMYCKE Clock Transformation

De ha nincs kedved hackelni, akkor is van jó pár szuper ötlet:

kirakhatsz belőle kémiai kötéseket

Nekem tetszik az is, ha a színesekből csak egy színt teszel a monokróm mellé:

Az én abszolút kedvencem: különböző időzónák ábrázolása.

IKEA-2013-2014-Collection_Territoires_a_partager-Horloge-SMYCKE

De el tudnám képzelni, hogy egy Magyarország térképet varázsoljak belőle.

Ti is kedvet kaptatok hozzá? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://tertunder.blog.hu/api/trackback/id/tr447180081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása