Lámpát szereltünk...
2015. január 26. írta: Tértündér

Lámpát szereltünk...

avagy hogyan lehet kellemesen eltölteni egy hét végét

A hét végi projectünk a konyhai mennyezeti lámpánk és a nappali mennyezeti lámpánk cseréje volt.

A konyhai új, méltó helyet kapott a hálónkban, a nappaliban meg már 2x törtük össze ugyanazt az üvegbúrát, harmadjára nem akartunk ilyet venni.

Az új design ipari feeling... régóta szemezek a TILKA textil kábeleivel, és nagyon tetszenek az Edison izzók is, így a családi kupaktanács (értsd jó fej férj) jóváhagyta az ötletet...

Dekoratív izzók érkeztek

Megterveztem, hogy kanyarogjanak a vezetékek a mennyezeten, kiszámoltam miből mennyi kell (a gyerekek szobájában is ilyen lesz, de az másik poszt lesz)

És...elmentem Tilkáékhoz bevásárolni... sötétszürke vezetéket és fekete foglalatot vettem, fekete mennyezeti rózsával, a kábelvezetőket meg megcsináltattam egy keramikus barátunkkal Ágival (http://www.szeretemakeramiat.hu ), az Edison izzókat a LightInTheBox-ról rendeltem.

 

Így kezdtük:

sam_6001.jpg

A kábel:

sam_7002.jpg

A foglalat:

sam_7004.jpg

Félig kész:

sam_6007.jpg

És KÉÉÉSZ!!!!

sam_7015.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tertunder.blog.hu/api/trackback/id/tr187108635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása