Lámpa ötlet tetőtérbe
2015. január 27. írta: Tértündér

Lámpa ötlet tetőtérbe

Mostanában a barátaink is lámpa-lázban égnek:D

Az egyik legnehezebb dolog, hogy egy tetőtéri szobába hogyan tegyünk lámpát, és persze milyet...

Megmutatom, én hogyan oldottam meg ezt a kérdést:

1. sz. gyerekszoba:

A szoba falát csíkosra festettem... (nagy meló volt, huhh...tudtátok, hogy a TESA-nak van olyan ragasztója, ami direkt csíkozáshoz való? Ugyan 2000 Ft körül van egy tekercs, rózsaszín, de nagyon sok munkát spóroltam volna vele, ha előbb tudom.)

A lámpát úgy terveztem, hogy a függőleges csíkos falon függőleges legyen, beleolvadva a csíkba, a ferde részen vízszintes:

TÁDÁÁÁM:

A ferde falon:

sam_8007_1.JPG

A függőleges:

sam_8006_1.JPG

Remélem azért látjátok, hogy van alternatíva az UFO lámpára :D

A lámpákat innen rendeltem:

http://www.elter.hu/lampatipusok/mennyezeti-lampa/szogletes-mennyezeti-lampa/szogletes-mennyezeti-lampa/nowodvorski-straight-white-mennyezeti-lampa/TL-5132

A bejegyzés trackback címe:

https://tertunder.blog.hu/api/trackback/id/tr117115539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása