Betűket a falra! DIY
2015. március 04. írta: Tértündér

Betűket a falra! DIY

hogyan készíts betűket dekorációnak

Ma arra keresgéltem példákat, hogyan ki hogyan készít betűket, amiket aztán dekorációs célra használ.

Az én személyes indíttatásom, hogy szeretnék egy fekete Zs betűt készíteni egy meglévő lámpakiállásra, és valamilyen hangulatfényt rejteni bele. Ezzel dekorálnám a kisfiam csíkos falát.

Eredetileg nyers fából gondoltam, de azért körülnéztem a nagyvilágban mások ezt hogyan csinálják... Most kifejezetten térbeli megoldásokat keresek, de síkban gondolkodóknak is rengeteg a lehetősége.

Megoldásra vár még nálam egy DIOR felirat, amit évekkel ezelőtt lőttem a vaterán, egy régi üzletről, ebből is valamilyen tuti lámpát szeretnék a nappali falára.

Lássuk akkor, milyet találtam:

Egy tuti megoldás INNEN

ugyan egy kukkot sem értek a leírásból, a képek alapján habkartonból készíteném el.

Magára a betű készítésére számos ötlet kering a neten, kiöntheted gipszből, tehetsz 2 karton közé poharakat és papírmaséval bevonhatod, az én mérnök fejemnek mégis a szerkesztett-hajtogatott megoldás jön be leginkább.

Itt az ajánlás szerint eleve színes papírra nyomtatnak, nekem a lámpához mindenképp a nyomtatás után kartonra kell vinnem a dolgot, hogy megtartsa az izzókat.

3D Alphabet Templates - Mr Printables3D Alphabet Templates - Mr Printables

 

Már látom előre, hogy nyilvánvalóan el fog kapni a láz, és kénytelen leszek egy "HOME" feliratot készíteni az előszobába (ez is régi vágyam)  és feltétlenül szükséges egy "B & Zs" a hálóba az ágy fölé :D

Ha pedig szeretnétek ti is ilyen betűket készíteni, INNEN tölthettek le hozzá sablonokat!

Ha pedig pixelesebbre vágytok INNEN keresgélhettek:

Jó szórakozást! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tertunder.blog.hu/api/trackback/id/tr447224791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása